Promotie cases
PromotieBavaria
Op verschillende evenementen, festivals (zoals Wish Outdoor), bierproeverijen en sportclubs (PSV Stadion) zijn onze toppers het gezicht van Bavaria. Ze bouwen een feest, tappen bier en weten álles van Bavaria.
Doel
- Promotie van het merk Bavaria
- Promotie van de producten, zoals Radler en 0.0
- Merkbeleving verhogen
Resultaat
- Blije bezoekers die de Bavaria beleving nooit meer vergeten
ProductdemonstratiesBissell
Multibrands importeert premium merken uit Amerika. Wij hebben met een fantastische act de Bissell producten voor hen geïntroduceerd in de Media Markt.
Doel
- Promotie van het merk Bissell
- Productintroductie van Bissell vloerreinigers
Resultaat
- 1500 mensen hebben kennis gemaakt met Bissell en haar producten
- Veel rumor around the brand door de ludieke act
- Mooie verkoopaantallen gescoord
ProductdemonstratiesMicrosoft Surface Book Lancering Retail
Product lancering en -demonstraties van de Microsoft Surface Book bij alle MediaMarkt vestigingen in Nederland. De promotiemedewerkers hebben de verkopers on the job getraind, de stand aangekleed en leuke goodies achtergelaten.
Doel
- De Microsoft Surface Book promoten
- Medewerkers informeren en enthousiasmeren over de Surface Book
- Training on the job
- Merchandising
Resultaat
- Naamsbekendheid voor de Microsoft Surface Book
- Up-to-date verkopers
- Unieke lancering die de Microsoft Surface Book écht in de spotlight heeft gezet
- PR ondersteuning voor online campagne
PromotieMediaMarkt Koffietour
Vestigingen van de MediaMarkt hebben een echte ‘Italiaanse koffie Piaggo’ op bezoek gehad. Een groot team getrainde promotors zorgde voor een culinair feest bij de ingang.
Doel
- 6040 kwalitatieve tastings
Resultaat
- 6379 tastings
- Uptake in sales bonenmachines van verschillende merken
- Zeer tevreden MediaMarkt vestigingen
PromotieSamsung Galaxy TabS
Een spectaculair Samsung team, getraind op de hele productlijn zorgt voor promotie van de Samsung Galaxy TabS en traffic naar de winkel. Een uitdagend spel met een hoge funfactor zorgt voor sensatie en sales! Touch & Try als wachtverzachting voor de lange rij wachtende.
Doel
- Samsung Galaxy TabS promoten
- Traffic genereren naar Samsung stand
- Sales uptake
Resultaat
- Overweldigend enthousiasme bij het interactieve spel, daardoor veel traffic naar de stand
- Samsung TabS vol in de spotlight
- Sales uptake TabS