Merkactivatie cases
MerkactivatieMicrosoft The Next Web Conference
Onze polaroidtoppers hebben namens Microsoft tijdens ‘The Next Web Conference’ foto’s geschoten van de bezoekers. Tevens genereerden zij traffic naar de Microsoft stand voor meer informatie over de nieuwe Surface producten.
Doel
- Traffic naar de stand
- Social media uploads
Resultaat
- Veel enthousiasme omtrent deze actie vanuit Microsoft
- Tientallen social media uploads met het gebruik van de Microsoft #
- Wereldwijde social media aandacht door het online ‘interview’ dat gepost werd door The Next Web Conference op Instagram
MerkactivatieIcoTec
Tele2 ondersteunt haar partners met merkactivatie- en leadgeneratie. Onze mensen hebben 90 potentiële klanten van IcoTec bezocht met een gave verrassing. Daarbij kregen ze belangrijke leads voor IcoTec.
Doel
- IcoTec als partner van Tele2 op de kaart zetten
- Klanten informeren over proposities en innovaties in telecom
- Leads genereren
Resultaat
- 25 nieuwe klanten voor IcoTec
MerkactivatieKPN NetwerkNL
Voor het onafhankelijk orgaan KPN NetwerkNL onderzoeken onze fieldmarketeers de netwerk overweging op het ge-upgrade kopernetwerk. Zowel consumenten als bedrijven worden geïnformeerd over de nieuwe mogelijkheden onder de grond en worden waar wenselijk op de hoogte gehouden middels een nieuwsbrief.
Doel
- Persoonlijke gesprekken met bedrijven en consumenten
- Ophalen van informatie (o.a. netwerk overweging, wensen o.g.v. netwerk)
- Gunfactor activeren voor KPN NetwerkNL
- Pro-actieve opvolging door nieuwsbrief inschrijvingen
Resultaat
- Zeer goed getraind team die alles weten op het gebied van netwerk
- Wekelijkse rapportage van de uitkomsten (opvolging voor KPN NetwerkNL)
- Naamsbekendheid KPN NetwerkNL vergroot
MerkactivatieHouse of Marley
House of Marley vertelt het verhaal van Bob’s passie voor muziek en de natuur in de vorm van duurzame producten. Wij hebben die boodschap persoonlijk overgebracht op bezoekers en medewerkers van de MediaMarkt.
Doel
- Merkactivatie van House of Marley
- Bob Marleys gedachtegoed overbrengen
Resultaat
- Bezoekers verrast met de innovatieve producten en de boodschap erachter
- Uptake in de sales
MerkactivatieEventive Karwei
In opdracht van Eventive introduceren wij voor Karwei haar nieuwe winkelconcept. Een mini Karwei in de vorm van een Tiny House bemand door onze mensen zorgde voor veel traffic naar de winkels.
Doel
- Merkactivatie van Karwei in nieuwe vestigingssteden
- Traffic generatie naar de nieuwe winkels
Resultaat
- Media-aandacht in lokale pers
- Karwei in één klap op de kaart
- Veel persoonlijke contacten gelegd met potentiële Karwei-klanten
Lead en traffic generatieEssent House Party
Scan & Win
Mediamarkt Den Haag en Rijswijk hebben wij drie weken lang op z’n kop gezet met een waanzinnige scan en win actie van Essent.
Door2door en in de winkelstraten werden mensen verrast met een voucher waarmee ze in de Mediamarkt kans maakten op verschillende prijzen.
Doel
- Leads genereren voor Essent bij Media Markt d.m.v. Scan & Win actie
Resultaat
- Veel traffic gegenereerd, waardoor uptake in sales
- Blije verkopers dankzij ondersteuning
- Elke dag feest in de winkel