Merkactivatie cases

Lead en traffic generatie case: Microsoft The Next Web Conference

MerkactivatieMicrosoft The Next Web Conference

Onze polaroidtoppers hebben namens Microsoft tijdens ‘The Next Web Conference’ foto’s geschoten van de bezoekers. Tevens genereerden zij traffic naar de Microsoft stand voor meer informatie over de nieuwe Surface producten.

 

Doel

  • Traffic naar de stand
  • Social media uploads

Resultaat

  • Veel enthousiasme omtrent deze actie vanuit Microsoft
  • Tientallen social media uploads met het gebruik van de Microsoft #
  • Wereldwijde social media aandacht door het online ‘interview’ dat gepost werd door The Next Web Conference op Instagram
Lead en traffic generatie case: Microsoft The Next Web Conference

MerkactivatieIcoTec

Tele2 ondersteunt haar partners met merkactivatie- en leadgeneratie. Onze mensen hebben 90 potentiële klanten van IcoTec bezocht met een gave verrassing. Daarbij kregen ze belangrijke leads voor IcoTec.

 

Doel

  • IcoTec als partner van Tele2 op de kaart zetten
  • Klanten informeren over proposities en innovaties in telecom
  • Leads genereren

Resultaat

  • 25 nieuwe klanten voor IcoTec
Lead en traffic generatie case: Microsoft The Next Web Conference

MerkactivatieKPN NetwerkNL

Voor het onafhankelijk orgaan KPN NetwerkNL onderzoeken onze fieldmarketeers de netwerk overweging op het ge-upgrade kopernetwerk. Zowel consumenten als bedrijven worden geïnformeerd over de nieuwe mogelijkheden onder de grond en worden waar wenselijk op de hoogte gehouden middels een nieuwsbrief.

 

Doel

  • Persoonlijke gesprekken met bedrijven en consumenten
  • Ophalen van informatie (o.a. netwerk overweging, wensen o.g.v. netwerk)
  • Gunfactor activeren voor KPN NetwerkNL
  • Pro-actieve opvolging door nieuwsbrief inschrijvingen

Resultaat

  • Zeer goed getraind team die alles weten op het gebied van netwerk
  • Wekelijkse rapportage van de uitkomsten (opvolging voor KPN NetwerkNL)
  • Naamsbekendheid KPN NetwerkNL vergroot
Lead en traffic generatie case: Microsoft The Next Web Conference

MerkactivatieHouse of Marley

House of Marley vertelt het verhaal van Bob’s passie voor muziek en de natuur in de vorm van duurzame producten. Wij hebben die boodschap persoonlijk overgebracht op bezoekers en medewerkers van de MediaMarkt.

 

Doel

  • Merkactivatie van House of Marley
  • Bob Marleys gedachtegoed overbrengen

Resultaat

  • Bezoekers verrast met de innovatieve producten en de boodschap erachter
  • Uptake in de sales
Lead en traffic generatie case: Microsoft The Next Web Conference

MerkactivatieEventive Karwei

In opdracht van Eventive introduceren wij voor Karwei haar nieuwe winkelconcept. Een mini Karwei in de vorm van een Tiny House bemand door onze mensen zorgde voor veel traffic naar de winkels.

 

Doel

  • Merkactivatie van Karwei in nieuwe vestigingssteden
  • Traffic generatie naar de nieuwe winkels

Resultaat

  • Media-aandacht in lokale pers
  • Karwei in één klap op de kaart
  • Veel persoonlijke contacten gelegd met potentiële Karwei-klanten
Essent House Party

Lead en traffic generatieEssent House Party

Scan & Win

Mediamarkt Den Haag en Rijswijk hebben wij drie weken lang op z’n kop gezet met een waanzinnige scan en win actie van Essent.

Door2door en in de winkelstraten werden mensen verrast met een voucher waarmee ze in de Mediamarkt kans maakten op verschillende prijzen.

Doel

  • Leads genereren voor Essent bij Media Markt d.m.v. Scan & Win actie

Resultaat

  • Veel traffic gegenereerd, waardoor uptake in sales
  • Blije verkopers dankzij ondersteuning
  • Elke dag feest in de winkel