Interne activatie cases

Hosts en Hostesses : ING hoe mobiel ben jij

Interne activatieAhold Delhaize

Een interne campagne waarbij medewerkers van Ahold Delhaize enthousiast werden onthaald door onze mensen. Zij werden geïnterviewd over hun beleving en wensen ten aanzien van de werkplek en de ondersteuning van de afdeling Workplace Services Connect.

Doel

  • Workplace Services (afdeling werkplekken) op de kaart zetten binnen Ahold Delhaize
  • Inzage in verwachtingen en wensen van de digitale werkplek
  • Informeren over migratie naar nieuwe hardware en Microsoft Windows 10 platform

Resultaat

  • 1500 medewerkers persoonlijk gesproken
  • Door middel van ‘touch en try’ medewerkers de nieuwe werkplekken laten ervaren
  • De afdeling Workplace Services een gezicht gegeven
  • Zeer positieve feedback vanuit de medewerkers: “Er wordt geluisterd naar onze wensen en behoeften”
Hosts en hostesses case: Vodafone / Ziggo

Interne activatieTele2

Een interne activatie binnen Tele2 waarbij medewerkers kennismaken met de Warm Welkom propositie als toegevoegde waardeproduct voor zakelijke Tele2 klanten.

Doel

  • Naamsbekendheid activeren de Warm Welkom propositie
  • Informeren van medewerkers over USP’s van deze dienst
  • Stimuleren van medewerkers om Warm Welkom actief aan te bieden bij de klanten

Resultaat

  • Warm Welkom positief op de kaart gezet bij de medewerkers
  • Extra kansen om NPS score bij klanten te verhogen
  • Upsell kansen voor sales medewerkers gecreëerd
Hosts en hostesses case: Vodafone / Ziggo

Interne activatieMicrosoft Happy Book Days

De interne lancering bij Microsoft van Surface Book in Nederland. Vier dagen waren er verschillende activiteiten voor de medewerkers georganiseerd in het pand. Onze enthousiaste mensen hebben medewerkers kennis laten maken met het product en de introductieactiviteiten succesvol begeleid.

Doel

  • Medewerkers feestelijk bewust maken van de productlancering

Resultaat

  • Deze interne activatie heeft geleid tot een stuk bewustwording bij de medewerkers en bijgedragen aan de interne beleving van Microsoft
Hosts en hostesses case: Vodafone / Ziggo

Interne activatieVodafoneZiggo

Interne Introductie van de nieuwe Vodafone & Ziggo propositie. Op de 12 belangrijkste kantoorlocaties van VodafoneZiggo zorgden we voor entertainment middels een photobooth en gave gadgets.

Doel

  • Medewerkers kennis laten maken met de nieuwe samenwerking tussen Vodafone en Ziggo.

Resultaat

  • Medewerkers van beide partijen hebben op een ludieke manier kennis met elkaar gemaakt
  • Bevordering van de samenwerking en werksfeer
Hosts en hostesses case: Vodafone / Ziggo

Interne activatieING ‘Hoe mobiel ben jij?’

Het thema van dit interne evenement was: ‘Hoe mobiel ben jij’. Medewerkers op diverse ING locaties kregen informatie over alle nieuwe mogelijkheden van ING op mobiel.

Doel

  • Een warm welkom voor de medewerkers
  • Informeren en doorverwijzen

Resultaat

  • Alle medewerkers op hetzelfde kennisniveau gebracht met betrekking tot mobiele bank applicaties
  • Door de persoonlijke benadering betrokkenheid bij de medewerkers gecreëerd
  • Uptake in het gebruik van de applicaties